Насіння змія

Ісая 29:9-12
Одубійте й дивуйтесь, заліпіть собі очі й осліпніть! Вони повпивалися, та не вином, захитались, та не від п'янкого напою, бо вилив Господь на вас духа глибокого сну та закрив ваші очі, затьмарив пророків і ваших голів та провидців! І буде вам кожне видіння, немов би слова запечатаної книжки, що дають її тому, хто вміє читати, та кажуть: Читай но оце, та відказує той: Не можу, вона ж запечатана. І дають оту книжку тому, хто не вміє читати, та кажуть: Читай но оце, та відказує той: Я не вмію читати.

 

Буття 3:1,14
Але змій був хитріший над усю польову звірину, яку Господь Бог учинив. І сказав він до жінки: Чи Бог наказав: Не їжте з усякого дерева раю? 

І до змія сказав Господь Бог: За те, що зробив ти оце, то ти проклятіший над усю худобу, і над усю звірину польову! На своїм череві будеш плазувати, і порох ти їстимеш у всі дні свойого життя. 


Ісая 27:1 
У той день навідає Господь Своїм твердим, і дужим та сильним мечем левіятана, змія прудкого (прямоходячого), і левіятана, змія звивкого, і дракона, що в морі, заб'є.

 

З цих місць Писання видно, що змій був звіром, прямоходячим до прокляття, хитрим – (що уважно спостерігає) і він умів говорити!

 

Буття 3:6,7,11
І побачила жінка, що дерево добре на їжу, і принадне для очей, і пожадане дерево, щоб набути знання. І взяла з його плоду, та й з'їла, і разом дала теж чоловікові своєму, і він з'їв. І розкрилися очі в обох них, і пізнали, що нагі вони. І зшили вони фіґові листя, і зробили опаски собі. І промовив Господь: Хто сказав тобі, що ти нагий? Чи ти не їв з того дерева, що Я звелів був тобі, щоб ти з нього не їв? 

 

Забороненим плодом був секс. Цей плід був жаданим, приємним, добрим і давав знання про секс і розмноження.

Відкриття очей – інтелект. "Дізналися", тобто скуштували від «дерева пізнання» – Бут. 2:9

 

Лук. 1:34 
А Марія озвалась до Ангола: Як же станеться це, коли мужа не знаю?

Бут. 3:13,22
Тоді Господь Бог промовив до жінки: Що це ти наробила? А жінка сказала: Змій спокусив мене, і я їла.

І сказав Господь Бог: Ось став чоловік, немов один із Нас, щоб знати добро й зло. А тепер коли б не простяг він своєї руки, і не взяв з дерева життя, і щоб він не з'їв, і не жив повік віку. 


Вих. 22:16 
Если обольстит кто девицу необрученную и переспит с нею, пусть даст ей вено [и возьмет ее] себе в жену…
А коли хто підмовить (спокусить) дівчину, яка не заручена, і ляже з нею, то нехай дасть їй віно, і візьме її собі за жінку.

Прип. 30:20 
Таков путь и жены прелюбодейной; поела и обтерла рот свой, и говорит: "я ничего худого не сделала".

Така ось дорога блудливої жінки: наїлась та витерла уста свої й повіла: Не вчинила я злого!

 

Поняття: «спокуса», «їл, їла», «пізнати» та «перелюбство» в Біблії пов'язане зі статевими взаєминами.

 

Бут. 3:7
И сшили смоковные листья, и сделали себе опоясания. Он сказал: голос Твой я услышал в раю, и убоялся, потому что я наг, и скрылся

І зшили вони фіґові листя, і зробили опаски собі.

А той відповів: Почув я Твій голос у раю і злякався, бо нагий я, і сховався.

 


Бут. 3:16 
Жене сказал: умножая, умножу скорбь твою в беременности твоей; в болезни будешь рождать детей; и к мужу твоему влечение твое, и он будет господствовать над тобою.

До жінки промовив: Помножуючи, помножу терпіння твої та болі вагітности твоєї. Ти в муках родитимеш діти, і до мужа твого пожадання твоє, а він буде панувати над тобою.

Усвідомлення наготи, спроба усунути наслідки своїм способом, і прикриття геніталій, а не рота, що свідчить про гріх у статевій сфері (закон про статеві стосунки), а не в гастрономічній («гастрономія» грецьк. гастро – шлунок та номіа – закон). І покарання було відповідним цій сфері: муки вагітності та пологів, потяг до чоловіка, і підпорядкування йому.

 

Бут. 3:20 
І назвав Адам ім'я своїй жінці: Єва, бо вона була мати всього живого.

Адам не був батьком ВСІХ, хто живе! Але Єва була, тому що через неї прийшли два роди насіння у світ.

 

Бут. 3:15 
И вражду положу между тобою и между женою, и между семенем твоим и между семенем ее; оно будет поражать тебя в голову, а ты будешь жалить его в пяту. 

І Я покладу ворожнечу між тобою й між жінкою, між насінням твоїм і насінням її. Воно зітре тобі голову, а ти будеш жалити його в п'яту.

Ворожнеча між насінням. НАСІННЯ ЗМІЯ і НАСІННЯ ЖІНКИ. Різного роду насіння.

Розглянемо питання, яке в медицині називається «гетеропатернальна суперфекундація» – це рідкісна поява близнюків від двох різних батьків.

Читаючи Бут. 4:1,2 ми бачимо один статевий акт Адама та Єви, але народження одночасно двох дітей. Це не просто близнюки, це близнюки різних батьків. У Бут.4:25: “Адам ще пізнав Єву, і породила вона Сифа”. Єва каже, що Сиф та Авель це одне насіння, а Каїн інше. Також бачимо, що Сиф народився від Адама, як і Авель.

 

Бут. 4:25 
И познал Адам еще жену свою, и она родила сына, и нарекла ему имя: Сиф, потому что, [говорила она], Бог положил мне другое семя, вместо Авеля, которого убил Каин.

І пізнав Адам ще свою жінку, і сина вона породила. І назвала ймення йому: Сиф, бо Бог дав мені інше насіння за Авеля, що забив його Каїн.

 

Отже; Авель і Сиф були одним насінням (за образом і подобою Адама), а Каїн був іншим насінням (нечестивим – породженням зміїним). Тому Каїна немає в родовіді Адама. Звернімо увагу, що Дух Божий називає отця Каїна «нечестивим», а Адама називає «Божий». Так само і закон первородства його (Каїна) не врахував.

 

Бут. 5:1-3
Вот родословие Адама: когда Бог сотворил человека, по подобию Божию создал его, мужчину и женщину сотворил их, и благословил их, и нарек им имя: человек, в день сотворения их.  Адам жил сто тридцать лет и родил [сына] по подобию своему по образу своему, и нарек ему имя: Сиф.

Оце книга нащадків Адамових. Того дня, як створив Бог людину, Він її вчинив на подобу Божу. Чоловіком і жінкою Він їх створив, і поблагословив їх. І того дня, як були вони створені, назвав Він їхнє ймення: Людина. І жив Адам сто літ і тридцять, та й сина породив за подобою своєю та за образом своїм, і назвав ім'я йому: Сиф.

 

Лук. 3:23-38
Иисус, начиная [Свое служение], был лет тридцати, и был, как думали, Сын Иосифов, Илиев, 24 Матфатов, Левиин,... Еносов, Сифов, Адамов, Божий.

А Сам Ісус, розпочинаючи, мав років із тридцять, бувши, як думано, сином Йосипа, Ілія, сина Маттатового, сина Левіїного, сина Еносового, сина Ситового, сина Адамового, Сином Божим.

 

Юда.14
О них пророчествовал и Енох, седьмый от Адама,

Про них же звіщав був Енох, сьомий від Адама

 

1 Ів. 3:12 
не так, как Каин, [который] был от лукавого и убил брата своего.

не так, як той Каїн, що був від лукавого, і брата свого забив.

 

1 Ів. 2:13 

Пишу вам, батьки, бо ви пізнали Того, Хто від початку. Пишу вам, юнаки, бо перемогли ви лукавого.

 

Мтв. 6:13 
І не введи нас у випробовування, але визволи нас від лукавого.

 

Мтв. 13:38 
а поле це світ, добре ж насіння це сини Царства, а кукіль сини лукавого

 

Еф. 6:16 
А найбільш над усе візьміть щита віри, яким зможете погасити всі огненні стріли лукавого.

 

Мтв. 3:7 
Як побачив же він багатьох фарисеїв та саддукеїв, що приходять на хрищення, то промовив до них: Роде зміїний, хто вас надоумив утікати від гніву майбутнього?

 

Мтв. 23:33 
Ісус: «О змії, о роде гадючий, як ви втечете від засуду до геєнни?»

 

Ів. 8:41-44 
Ви робите діла батька свого. Вони ж відказали Йому: Не родилися ми від перелюбу, одного ми маєм Отця то Бога. А Ісус їм сказав: Якби Бог був Отець ваш, ви б любили Мене, бо від Бога Я вийшов і прийшов, не від Себе ж Самого прийшов Я, а Мене Він послав. Чому мови Моєї ви не розумієте? Бо не можете чути ви слова Мого. Ваш батько диявол, і пожадливості батька свого ви виконувати хочете. Він був душогуб споконвіку, і в правді не встояв, бо правди нема в нім. Як говорить неправду, то говорить зо свого, бо він неправдомовець і батько неправді.

 

НАСІННЯ ЗМІЇНЕ, так називав їх Дух Божий через Івана Хрестителя, через Самого Ісуса і через апостолів Івана та Юду. Поглянемо на характеристики Каїна та йому подібних – насіння змія. За яким вони образом і подобою?

 

Мтв. 3:7 
Як побачив же він багатьох фарисеїв та саддукеїв, що приходять на хрищення, то промовив до них: Роде зміїний, хто вас надоумив утікати від гніву майбутнього?

 

Мтв. 23:33 
Ісус: «О змії, о роде гадючий, як ви втечете від засуду до геєнни?»


Ів. 7:1,19,20,25
Після цього Ісус ходив по Галілеї, не хотів бо ходити по Юдеї, бо юдеї шукали нагоди, щоб убити Його.

Чи ж Закона вам дав не Мойсей? Та ніхто з вас Закона того не виконує. Нащо хочете вбити Мене? Народ відповів: Чи Ти демона маєш? Хто Тебе хоче вбити? [брешуть в обличчя]. Дехто ж з єрусалимлян казали: Хіба це не Той, що Його шукають убити?

 

Ів. 8:41-44 
Ви робите діла батька свого. Вони ж відказали Йому: Не родилися ми від перелюбу, одного ми маєм Отця то Бога. А Ісус їм сказав: Якби Бог був Отець ваш, ви б любили Мене, бо від Бога Я вийшов і прийшов, не від Себе ж Самого прийшов Я, а Мене Він послав. Чому мови Моєї ви не розумієте? Бо не можете чути ви слова Мого. Ваш батько диявол, і пожадливості батька свого ви виконувати хочете. Він був душогуб споконвіку, і в правді не встояв, бо правди нема в нім. Як говорить неправду, то говорить зо свого, бо він неправдомовець і батько неправді.

 

Ів. 12:9-11
А натовп великий юдеїв довідався, що Він там, та й поприходили не з-за Ісуса Самого, але щоб побачити й Лазаря, що його воскресив Він із мертвих. А первосвященики змовилися, щоб і Лазареві смерть заподіяти, бо багато з юдеїв з-за нього відходили, та в Ісуса ввірували.


1 Ів. 3:10-15 

Цим пізнаються діти Божі та діти дияволові: Кожен, хто праведности не чинить, той не від Бога, як і той, хто брата свого не любить! Бо це та звістка, яку від початку ви чули, щоб любили один одного, не так, як той Каїн, що був від лукавого, і брата свого забив. А за що він забив його? Бо лукаві були його вчинки, а брата його праведні. Не дивуйтеся, браття мої, коли світ вас ненавидить! Ми знаємо, що ми перейшли від смерти в життя, бо любимо братів. А хто брата не любить, пробуває той в смерті. Кожен, хто ненавидить брата свого, той душогуб. А ви знаєте, що жаден душогуб не має вічного життя, що в нім перебувало б.

 

Діяння 13:10
І промовив: О сину дияволів, повний всякого підступу та всілякої злости, ти ворогу всякої правди! Чи не перестанеш ти плутати простих Господніх доріг?

 

Рим. 1:32 
Вони знають присуд Божий, що ті, хто чинить таке, варті смерти, а проте не тільки самі чинять, але й хвалять тих, хто робить таке.

 

Повт. Зак. 7:10 
і що надолужить ненависникам Своїм, їм самим, щоб вигубити їх; не загаїться Він щодо Свого ненависника, відплатить йому самому.

Отже; такі брешуть, заздрять, Бога не люблять, Слово не приймають і не розуміють, тобто не мають одкровення, вбивають праведного, не каються у гріху своєму і ще інших спокушають, намагаються уникнути покарання своїм способом. Відвертаються від Господа і ненавидять Бога.

 

Буття 4:3-16
І сталось по деякім часі, і приніс Каїн Богові жертву від плоду землі. А Авель, він також приніс від своїх перворідних з отари та від їхнього лою. І зглянувся Господь на Авеля й на жертву його, а на Каїна й на жертву його не зглянувся. І сильно розгнівався Каїн, і обличчя його похилилось. І сказав Господь Каїнові: Чого ти розгнівався, і чого похилилось обличчя твоє? 

Отож, коли ти добре робитимеш, то підіймеш обличчя своє, а коли недобре, то в дверях гріх підстерігає. І до тебе його пожадання, а ти мусиш над ним панувати. І говорив Каїн до Авеля, брата свого. І сталось, як були вони в полі, повстав Каїн на Авеля, брата свого, і вбив його

І сказав Господь Каїнові: Де Авель, твій брат? А той відказав: Не знаю. Чи я сторож брата свого? 

І сказав Господь: Що ти зробив? Голос крови брата твого взиває до Мене з землі. А тепер ти проклятий від землі, що розкрила уста свої, щоб прийняти кров твого брата з твоєї руки. Коли будеш ти порати землю, вона більше не дасть тобі сили своєї. Мандрівником та заволокою будеш ти на землі. І сказав Каїн до Господа: Більший мій гріх, аніж можна знести. Ось Ти виганяєш сьогодні мене з цієї землі, і я буду ховатись від лиця Твого. І я стану мандрівником та заволокою на землі, і буде, кожен, хто стріне мене, той уб'є мене. І промовив до нього Господь: Через те кожен, хто вб'є Каїна, семикратно буде пімщений. І вмістив Господь знака на Каїні, щоб не вбив його кожен, хто стріне його. І вийшов Каїн з-перед лиця Господнього, й осів у країні Нод, на схід від Едену.

 

Відношення Бога до різного роду насіння

Буття 4:3-5 
Спустя несколько времени, Каин принес от плодов земли дар Господу, и Авель также принес от первородных стада своего и от тука их. И призрел Господь на Авеля и на дар его, а на Каина и на дар его не призрел. Каин сильно огорчился, и поникло лице его.

І сталось по деякім часі, і приніс Каїн Богові жертву від плоду землі. А Авель, він також приніс від своїх перворідних з отари та від їхнього лою. І зглянувся Господь на Авеля й на жертву його, а на Каїна й на жертву його не зглянувся. І сильно розгнівався Каїн, і обличчя його похилилось.

 

Господь дивився не просто на дар, який був принесений Йому, а на особистість, на того, "хто" прийшов до Нього. І оскільки Каїн не був у Божому промислі, то Бог навіть не звернув на нього увагу. Не кажучи вже про дар Каїна, який свідчив про його хибне "одкровення" – (питання гріха й відкуплення, а також Богопізнання загалом). Бог в усі віки дивився на каїнітів однаково. Для них не існує відкуплення, їм неможливо отримати Святого Духа, бо Святий Дух призначений тільки синам. І їм (каїнітам) призначене пекло. Жодного дитя Божого не буде в пеклі. Якраз у цьому і лежить відповідь на біблійне питання про ПРИРЕЧЕННЯ. Питання про "насіння змія" пояснює "приречення".

 

Мтв. 1:21 
Родит же Сына, и наречешь Ему имя Иисус, ибо Он спасет людей Своих от грехов их.

І вона вродить Сина, ти ж даси Йому йменна Ісус, бо спасе Він людей Своїх від їхніх гріхів.

 

Мтв. 15:13 
Он же сказал в ответ: всякое растение, которое не Отец Мой Небесный насадил, искоренится; оставьте их: они - слепые вожди слепых; а если слепой ведет слепого, то оба упадут в яму.

А Він відповів і сказав: Усяка рослина, яку насадив не Отець Мій Небесний, буде вирвана з коренем.

 

Мтв. 13:11, 24-30, 36-43
А Він відповів і промовив: Тому, що вам дано пізнати таємниці Царства Небесного, їм же не дано. Іншу притчу подав Він їм, кажучи: Царство Небесне подібне до чоловіка, що посіяв був добре насіння на полі своїм. А коли люди спали, прийшов ворог його, і куколю між пшеницю насіяв, та й пішов. А як виросло збіжжя та кинуло колос, тоді показався і кукіль. І прийшли господареві раби, та й кажуть йому: Пане, чи ж не добре насіння ти сіяв на полі своїм? Звідки ж узявся кукіль? А він їм відказав: Чоловік супротивник накоїв оце. А раби відказали йому: Отож, чи не хочеш, щоб пішли ми і його повиполювали? Але він відказав: Ні, щоб, виполюючи той кукіль, ви не вирвали разом із ним і пшеницю. Залишіть, хай разом обоє ростуть аж до жнив; а в жнива накажу я женцям: Зберіть перше кукіль і його пов'яжіть у снопки, щоб їх попалити; пшеницю ж спровадьте до клуні моєї. Тоді відпустив Він народ і додому прийшов. І підійшли Його учні до Нього й сказали: Поясни нам притчу про кукіль польовий. А Він відповів і промовив до них: Хто добре насіння посіяв був, це Син Людський, а поле це світ, добре ж насіння це сини Царства, а кукіль сини лукавого; а ворог, що всіяв його це диявол, жнива кінець віку, а женці Анголи. І як збирають кукіль, і як палять в огні, так буде й наприкінці віку цього. Пошле Людський Син Своїх Анголів, і вони позбирають із Царства Його всі спокуси, і тих, хто чинить беззаконня, і їх повкидають до печі огненної, буде там плач і скрегіт зубів! Тоді праведники, немов сонце, засяють у Царстві свого Отця. Хто має вуха, нехай слухає!

 

Лук. 23:39-43
А один із розп'ятих злочинників став зневажати Його й говорити: Чи Ти не Христос? То спаси Себе й нас! Обізвався ж той другий, і докоряв йому, кажучи: Чи не боїшся ти Бога, коли й сам на те саме засуджений? Але ми справедливо засуджені, і належну заплату за вчинки свої беремо, Цей же жадного зла не вчинив. І сказав до Ісуса: Спогадай мене, Господи, коли прийдеш у Царство Своє! І промовив до нього Ісус: Поправді кажу тобі: ти будеш зо Мною сьогодні в раю!

 

Діяння 8:18-23
Як побачив же Симон, що через накладання апостольських рук Святий Дух подається, то приніс він їм гроші, і сказав: Дайте й мені таку владу, щоб той, на кого покладу свої руки, одержав би Духа Святого! Та промовив до нього Петро: Нехай згине з тобою те срібло твоє, бо ти думав набути дар Божий за гроші! У цім ділі нема тобі частки ні уділу, бо серце твоє перед Богом не слушне. Тож покайся за це лихе діло своє, і проси Господа, може прощений буде тобі замір серця твого! Бо я бачу, що ти пробуваєш у жовчі гіркій та в путах неправди.

 

Гал. 4:4-6
Як настало ж виповнення часу, Бог послав Свого Сина (Єдинородного), що родився від жони, та став під Законом, щоб викупити підзаконних, щоб усиновлення ми прийняли. А що ви сини, Бог послав у ваші серця Духа Сина Свого, що викликує: Авва, Отче! Тому ти вже не раб, але син. А як син, то й спадкоємець Божий через Христа.


Рим. 8:28
І знаємо, що тим, хто любить Бога, хто покликаний Його постановою, усе допомагає на добре. Бо кого Він передбачив, тих і призначив, щоб були подібні до образу Сина Його, щоб Він був перворідним поміж багатьма братами. А кого Він призначив, тих і покликав, а кого покликав, тих і виправдав, а кого виправдав, тих і прославив.

 

Ставлення "насіння" один до одного

Бут. 3:15 
І Я покладу ворожнечу між тобою й між жінкою, між насінням твоїм і насінням її. Воно зітре тобі голову, а ти будеш жалити його в п'яту.

Гал. 4:29 
Але як і тоді, хто родився за тілом, переслідував тих, хто родився за духом, так само й тепер.

 

Пс. 25:19 
Подивись на моїх ворогів, як їх стало багато, вони лютою ненавистю ненавидять мене!...

 

Матв. 24:9,10
На муки тоді видаватимуть вас, і вбиватимуть вас, і вас будуть ненавидіти всі народи за Ймення Моє. І багато-хто в той час спокусяться, і видавати один одного будуть, і один одного будуть ненавидіти.

 

Пс. 38:19-20 
А мої вороги проживають, міцніють, і без причини помножилися мої недруги... Ті ж, хто відплачує злом за добро, обчорнюють мене, бо женусь за добром...

 

Ів. 15:18-22,24
Коли вас світ ненавидить, знайте, що Мене він зненавидів перше, як вас. Коли б ви зо світу були, то своє світ любив би. А що ви не зо світу, але Я вас зо світу обрав, тому світ вас ненавидить. Пригадайте те слово, яке Я вам сказав: Раб не більший за пана свого. Як Мене переслідували, то й вас переслідувати будуть; як слово Моє зберігали, берегтимуть і ваше. Але все це робитимуть вам за Ім'я Моє, бо не знають Того, хто послав Мене. Хто Мене ненавидить, і Мого Отця той ненавидить. Коли б Я серед них не вчинив був тих діл, яких не чинив ніхто інший, то не мали б гріха. Та тепер вони бачили, і зненавиділи і Мене, і Мого Отця.

 

1 Ів. 3:10-13
Цим пізнаються діти Божі та діти дияволові: Кожен, хто праведности не чинить, той не від Бога, як і той, хто брата свого не любить! Бо це та звістка, яку від початку ви чули, щоб любили один одного, не так, як той Каїн, що був від лукавого, і брата свого забив. А за що він забив його? Бо лукаві були його вчинки, а брата його праведні. Не дивуйтеся, браття мої, коли світ вас ненавидить!


Пс. 101:4-5, 7-8
Перекірливе серце відходить від мене, лихого не знаю! Хто таємно обчорнює ближнього свого, я знищу того, високоокого й гордосердого, його не стерплю! Обманець не сяде в середині дому мого, і міцно не стане навпроти очей моїх неправдомовець

Всіх безбожних землі буду нищити кожного ранку, щоб з міста Господнього вигубити всіх злочинців!

 

Пс. 31:6
Я зненавидив всіх, хто шанує бовванів марних.

 

Тепер дізнаємося, в чому полягав гріх Адама і в чому був гріх Єви?

Якщо змій був звіром, то виходить, Єва вступила у статевий зв'язок з іншим видом, а це вже скотоложство. Каїн народився гібридом. Людина пішла шляхом тваринного розмноження. А мав народжувати собі подібних шляхом Слова висловленого. Точно так, наприклад, як він може сказати сьогодні: «Я зцілений!» або «В Ім'я Ісуса Христа устань і ходи!» тощо.

Якщо Єва згрішила, вступивши у зв'язок із самцем змія, то в чому полягав гріх Адама? Він прийняв осквернену Єву і вклав своє насіння в неї, щоб Господь не знищив його дружину. І Бог дозволив двом родам насіння бути в одній утробі, потім з'явитися і проявити себе. Адам не був зваблений, але зробив свій вибір свідомо. Як син Божий, він мав у собі атрибут спокутника і пішов на цей крок, як Ісус Христос. Господь зробив те саме щодо Своєї нареченої.

 

Повт. Зак. 24:1-4
Як хто візьме жінку, і стане їй чоловіком, і коли вона не знайде ласки в очах його, бо знайшов у ній яку ганебну річ, то напише їй листа розводового, і дасть в її руку, та й відпустить її з свого дому. І вийде вона з його дому, і піде, і вийде за іншого чоловіка, і коли зненавидить її той останній чоловік, то напише їй листа розводового, і дасть в її руку, та й відпустить її з свого дому. Або коли помре той останній чоловік, що взяв був її собі за жінку, не може перший її муж, що відпустив її, вернути й узяти її, щоб стала йому за жінку по тому, як була занечищена, бо це огида перед Господнім лицем, і ти не зробиш грішною тієї землі, яку Господь, Бог твій, дає тобі на спадок.

 

Єр. 3:1
Говорят: "если муж отпустит жену свою, и она отойдет от него и сделается женою другого мужа, то может ли она возвратиться к нему? Не осквернилась ли бы этим страна та?" А ты со многими любовниками блудодействовала, - и однако же возвратись ко Мне, говорит Господь.
І було мені слово Господнє, говорячи: Як відпустить хто жінку свою, й вона піде від нього, та стане за жінку для іншого чоловіка, чи вернеться ще він до неї? Чи ж не стане зовсім обезчещеною оця жінка? Ти ж перелюб чинила з коханцями багатьома, і тобі повертатись до Мене? говорить Господь.


Числ. 5:26-31
І візьме священик жменю з хлібної жертви, як пригадувальну частину, та й спалить на жертівнику. А потім напоїть ту жінку водою. І напоїть водою, і станеться, якщо була вона занечищена й спроневірила своєму чоловікові, то ввійде в неї та вода, що наводить прокляття, і дасть гіркий біль, і опухне живіт її, і западе стегно її, і стане та жінка прокляттям серед народу свого. А якщо та жінка не була занечищена, і чиста вона, то буде очищена, і буде здатна родити дітей. Оце закон про ревнощі, коли зрадить жінка чоловікові своєму, і занечиститься, або коли на чоловіка найде дух ревнощів, і він буде ревнивий за жінку свою, то поставить ту жінку перед Господнім лицем, а священик виконає над нею ввесь цей закон. І буде очищений той чоловік від гріха, а жінка та понесе свій гріх.

 

1 Тим. 2:14 
І Адам не був зведений, але, зведена бувши, жінка попала в переступ.

 

Ось кілька місць Писання, які не може пояснити жоден теолог, який не вірить у «насіння змія» або не знає про це одкровення:

 

  1. Чому народження людини Бог розцінює як гріх? (Лев. 12:6)
  2. Чому народження дівчинки вимагає очищення вдвічі довше? (Лев. 12:2,5)
  3. Чому Бог ставить печатку заповіту з Авраамом та народом Ізраїлю на такому «незвичайному» місці та «незвичним» способом? (Буття 17:11)
  4. Чому Бог не дав жінці знака? (Бут. 17:10-14)
  5. Чому без пролиття крові не буває прощення та очищення? (Лев.17:11 / Євр.9:22)
  6. Чому повинна була пролитися кров тварини? (Лев.16гл)
  7. Чому не можна їсти кров тварини? (Лев.17:12,14)
  8. Чому не був проклятий Адам, а проклята була земля замість нього? (Буття 3:17)
  9. Чому Господь одного (людину чи народ) вибрав ще до народження і до того, як той зробив щось добре чи погане, а іншого не вибрав? ПОПЕРЕДЖЕННЯ (Рим.9:11-13)
  10. Чому народивши Каїна, Єва сказала: «Я придбала людину від Єгови». Що вона мала на увазі? (Буття 4:1)
  11. Хто такі «велетні», хто такі «сини Божі» (Елоїма), і хто такі «дочки людські»? (Бут. 6 гл) З якої ж причини Бог знищив світ потопом, чи не через схрещування насіння Адама і насіння змія – каїнітів?
  12. У чому полягав гріх Хама, і чому Ной прокляв не самого Хама, а його сина? (Бут.9:21-25)

 

Немає можливості докладно зупинитися на всіх цих, і подібних до них, питаннях, в цій статті, інакше вона вийде дуже об'ємною. Але відповісти на них без особливих зусиль і без «розумних» пояснень можливо тоді, коли ми маємо цей «ключик» (одкровення про насіння змія), який дає нам справжнє розуміння гріха та його першопричини, поєднуючи все Писання докупи!

Може виникнути ще одне питання: «Як насіння змія потрапило у новий, післяпотопний світ?» Воно пройшло через ковчег по лінії Хама! Бог не може знищити погане насіння, поки воно знаходиться в одній утробі з хорошим, в одному організмі. І поки не станеться це відділення. Така справа і з сім'єю, і з церквою – як з одним організмом. Там (у церкві) завжди є Каїни, Хами, Кореї, Ахани, Юди тощо. Тому Писання вимагає відокремлення праведного від нечестивого для отримання благословення, «бо не успадковує син рабині із сином вільної». А також для того, щоб відбулося покарання безбожного, потрібне відлучення і відокремлення від праведного.

Дерева у Біблії

Хочеться лише коротко згадати ще один аспект (від лат. aspectus – вид, точка зору, з якою розглядається якесь явище, поняття, перспектива). Часто в Біблії зустрічається порівняння людей з деревами, а також порівняння дерев з країнами.

 

Бут. 49:22 
Йосип вітка родюча, вітка родючая над джерелом, її віття по муру спинається.

 

Іс. 56:3 
І нехай не повість чужинець, який прилучився до Господа, кажучи: Насправді мене відділив від народу Свого Господь, і скопець хай не скаже: Таж я сухе дерево!

 

Дан. 4:10-14, 20-22
А видіння моєї голови на моєму ложі такі. Я бачив, аж ось дерево серед землі, а вишина його велика. Це дерево стало велике та сильне, і вишина його сягала до Неба, а його обвід до кінця всієї землі. Віття його гарне, плід його великий, а в ньому пожива для всіх. Під ним знаходила собі тінь польова звірина, а на його галуззях мешкали птахи небесні, і з нього живилося кожне тіло. Бачив я у видіннях своєї голови на моєму ложі, аж ось зійшов з неба Сторож Божий та Святий. І він кликнув із силою, і так проказав: Зрубайте це дерево, і повідрубуйте галуззя його, позривайте віття його, і порозсипайте його плід. Нехай розійдеться з-під нього звірина, а птахи з галуззя його! Дерево, яке ти бачив, що було велике та міцне, і вишина його сягала до неба, а обвід його на всю землю, а віття його гарне, і плід його великий, і в ньому пожива для всіх, під ним мешкала польова звірина, а на його галуззях перебували птахи небесні, ти, царю, той, що став великий та потужний, і твоя великість побільшилася, і сягнула аж до небес, а панування твоє до кінців землі.

 

Суд. 9:6 -15
І були зібрані всі сихемські господарі та ввесь Бет-Мілло, і вони пішли та й настановили Авімелеха за царя при Елон-Муццаві, що в Сихемі. І повідомили про це Йотама, і він пішов, і став на верхів'ї гори Ґаріззім, і підвищив свій голос, і закликав та й сказав їм: Почуйте мене, сихемські господарі, і хай почує вас Бог! 

Пішли були раз дерева, щоб помазати царя над собою, і сказали вони до оливки: Царюй ти над нами! А оливка сказала до них: Чи я загубила свій товщ, що Бога й людей ним шанують, і сторожити піду над деревами? І сказали дерева до фіґи: Іди ти, та й над нами царюй! І сказала їм фіґа: Чи я загубила свої солодощі та свій добрий врожай, і сторожити піду над деревами? І дерева промовили до винограду: Іди ти, та й над нами царюй! І промовив до них виноград: Чи я загубив свого сока, що Бога й людей веселити, і сторожити піду над деревами? Тоді всі дерева сказали тернині: Іди ти, та й над нами царюй! А тернина сказала деревам: якщо справді мене на царя над собою помазуєте, підійдіть, поховайтеся в тіні моїй! А як ні, то ось вийде огонь із тернини, та кедри ливанські поїсть!

2 Цар. 14:9 
І послав Йоаш, Ізраїлів цар, до Амації, Юдиного царя, говорячи: Терен, що на Ливані, послав до кедрини, що на Ливані, кажучи: Дай же дочку свою моєму синові за жінку! Та перейшла польова звірина, що на Ливані, і витоптала той терен.

 

Ос. 9:10 
Немов виноград на пустині, знайшов Я Ізраїля, як фіґу поранню на фіґовім дереві, Я бачив був ваших батьків на початку його, та вони до Баал-Пеору прийшли, і себе присвятили для Бошета, і стали гидотою, як полюблене ними.

 

Іс. 5:1-7
Заспіваю ж я вам про Свойого Улюбленого пісню любовну про Його виноградника! На плодючому версі гори виноградника мав був Мій Приятель. 

І обкопав Він його, й від каміння очистив його, і виноградом добірним його засадив, і башту поставив посеред його, і витесав у ньому чавило, і чекав, що родитиме він виноград, та він уродив дикі ягоди! Тепер же ти, єрусалимський мешканче та мужу юдейський, розсудіть но між Мною й Моїм виноградником: що ще можна вчинити було для Мого виноградника, але Я не зробив того в ньому? Чому Я чекав, що родитиме він виноград, а він уродив дикі ягоди? А тепер завідомлю Я вас, що зроблю для Свого виноградника: живопліт його викину, і він буде на знищення, горожу його розвалю, і він на потоптання буде, зроблю Я загубу йому, він не буде обтинаний ані підсапуваний, і виросте терня й будяччя на ньому, а хмарам звелю, щоб дощу не давали на нього! Бо виноградник Господа Саваота то Ізраїлів дім, а муж Юди коханий Його саджанець

 

Лук. 13:5-9
… кажу вам; та коли не покаєтеся, то загинете всі так! І Він розповів оцю притчу: Один чоловік у своїм винограднику мав посаджене фіґове дерево. І прийшов він шукати на ньому плоду, але не знайшов. І сказав винареві: Оце третій рік, відколи приходжу шукати плоду на цім фіґовім дереві, але не знаходжу; зрубай його, нащо й землю марнує воно? А той йому в відповідь каже: Позостав його, пане, і на цей рік, аж поки його обкопаю довкола, і обкладу його гноєм, чи року наступного плоду не вродить воно. Коли ж ні, то зрубаєш його.

 

Мтв. 21:19 
І побачив Він при дорозі одне фіґове дерево, і до нього прийшов, та нічого, крім листя самого, на нім не знайшов. І до нього Він каже: Нехай плоду із тебе не буде ніколи повіки! І фіґове дерево зараз усохло.

 

Пс.1:1-3
Блажен муж, що за радою несправедливих не ходить, і не стоїть на дорозі грішних, і не сидить на сидінні злоріків, та в Законі Господнім його насолода, і про Закон Його вдень та вночі він роздумує! І він буде, як дерево, над водним потоком посаджене, що родить свій плід своєдчасно, і що листя не в'яне його, і все, що він чинить, щаститься йому!

 

Мтв. 3:9,10
І не думайте говорити в собі: Ми маємо отця Авраама. Кажу бо я вам, що Бог може піднести дітей Авраамові з цього каміння! Бо вже до коріння дерев і сокира прикладена: кожне ж дерево, що доброго плоду не родить, буде зрубане та й в огонь буде вкинене.

 

Мтв. 12:32-35
І як скаже хто слово на Людського Сина, то йому проститься те; а коли скаже проти Духа Святого, не проститься того йому ані в цім віці, ані в майбутнім! Або виростіть дерево добре, то й плід його добрий, або виростіть дерево зле, то й плід його злий. Пізнається бо дерево з плоду! Роде зміїний! Як ви можете мовити добре, бувши злі? Бо чим серце наповнене, те говорять уста. Добра людина з доброго скарбу добре виносить, а лукава людина зо скарбу лихого виносить лихе.

Господь представлений у Писанні як Дерево Життя

Бут. 2:9
І зростив Господь Бог із землі кожне дерево, принадне на вигляд і на їжу смачне, і дерево життя посеред раю, і дерево Пізнання добра і зла.

 

Бут. 3:22 
І сказав Господь Бог: Ось став чоловік, немов один із Нас, щоб знати добро й зло. А тепер коли б не простяг він своєї руки, і не взяв з дерева життя, і щоб він не з'їв, і не жив повік віку.

 

Об'яв. 2:7 
Хто має вухо, хай чує, що Дух промовляє Церквам: переможцеві дам їсти від дерева життя, яке в раю Божім.

 

Об'яв. 22:2 
Посеред його вулиці, і по цей бік і по той бік ріки дерево життя, що родить дванадцять раз плоди, кожного місяця приносячи плід свій. А листя дерев на вздоровлення народів.

 

Ів. 15:1-5
Я правдива Виноградина, а Отець Мій Виноградар. Усяку галузку в Мене, що плоду не приносить, Він відтинає, але всяку, що плід родить, обчищає її, щоб рясніше родила. Через Слово, що Я вам говорив, ви вже чисті. Перебувайте в Мені, а Я в вас! Як та вітка не може вродити плоду сама з себе, коли не позостанеться на виноградині, так і ви, як в Мені перебувати не будете. Я Виноградина, ви галуззя! Хто в Мені перебуває, а Я в ньому, той рясно зароджує, бо без Мене нічого чинити не можете ви.

 

Лук. 23:27-28, 31
И шло за Ним великое множество народа и женщин, которые плакали и рыдали о Нем. Иисус же, обратившись к ним, сказал: дщери Иерусалимские! не плачьте обо Мне, но плачьте о себе и о детях ваших,...  Ибо если с зеленеющим деревом это делают, то с сухим что будет?

А за Ним ішов натовп великий людей і жінок, які плакали та голосили за Ним. А Ісус обернувся до них та й промовив: Дочки єрусалимські, не ридайте за Мною, за собою ридайте й за дітьми своїми! … Бо коли таке роблять зеленому дереву, то що буде сухому?

Якщо Господь – Дерево Життя, тоді «дерево пізнання добра і зла» теж має бути особистістю?

Бут. 2:9
І зростив Господь Бог із землі кожне дерево, принадне на вигляд і на їжу смачне, і дерево життя посеред раю, і дерево Пізнання добра і зла.

 

Єзек. 28:13-18
Ти пробував ув Едені, садку Божому: усякий дорогий камінь на одежі твоїй: карнеоль, топаз і яспіс, хризоліт, согам, і онікс, сапфір, рубін і смарагд, і золото; знаряддя бубнів твоїх та сопілок твоїх були в тебе що дня, коли був ти створений, були вони наготовлені. Ти помазаний Херувим хоронитель, і Я дав тебе на святу гору Божу, ти ходив посеред огнистого каміння. Ти був бездоганний у своїх дорогах від дня твого створення, аж поки не знайшлася на тобі несправедливість. Через велику торгівлю твою твоє нутро переповнилось насиллям, і ти прогрішив. Тому Я зневажив тебе, щоб не був ти на Божій горі, і погубив тебе, хоронителю Херувиме, з середини огнистого каміння. Стало високим твоє серце через красу твою, ти занапастив свою мудрість через свою красу. Кинув Я тебе на землю, дав тебе перед царями, щоб дивились на тебе. Многотою провин своїх, через кривду торгівлі своєї зневажив ти святині свої. І вивів Я огонь з твоєї середини, і він пожер тебе, і Я зробив тебе попелом на землі на очах усіх, хто бачить тебе.

 

Єзек. 31:2-18 
Сину людський, скажи фараонові, цареві єгипетському, та до його многолюдства: До кого ти вподоблюєшся в своїй величі? Ось Ашшур, кедр на Ливані, з прекрасними галузками, з тінистою гущавиною, і високорослий, і аж між хмарами буде верховіття його. Води його виховали, безодня його викохала, він річки свої попровадив навколо свого насадження, а канали свої посилав до всіх дерев польових. Тому його зріст став вищий від усіх польових дерев, і помножилися галузки його, і від великої води його віття повидовжувалось, коли вигнався він. В його віттях кублилося все птаство небесне, а під його галузками родилася всяка польова звірина, а в його тіні сиділи всі численні народи. І був він уродливий висотою свого зросту, довготою галузок своїх, бо його корінь був при великих водах. Кедри в Божому садку не були рівні йому, кипариси не були подібні до галузок його, а платани не були, як його віття. Жодне дерево в Божому садку не було подібне до нього красою своєю! Я оздобив його ряснотою галузок його, і йому заздрили всі еденські дерева, що в Божому садку. Тому так сказав Господь Бог: За те, що ти повищився зростом, і дав верховіття своє аж між хмари, і повищилося серце його, коли він став високим, то дай його в руку сильного з народів, він конче зробить йому за його беззаконня, за це Я вигнав його! І витяли його чужі, насильники народів, і повідкидали його… Щоб не повищувалися своїм зростом усі дерева при воді, і не давали свого верховіття поміж хмари, і не ставали у своїй величі сильні між ними, що п'ють воду, бо всі вони віддані смерті до підземного краю серед людських синів, до тих, хто сходить до могили. 

Так говорить Господь Бог: Того дня, коли він зійшов до шеолу, учинив Я жалобу, закрив над ними безодню, затримав його річки, і була стримана велика вода, і затемнив над ним Лівана, а всі польові дерева помліли над ним. Від гуку упадку його Я вчинив тремтячими народи, коли Я знизив його до шеолу з тими, що сходять до гробу. І потішилися в підземному краї всі еденські дерева, добірне та добре Ливанське, всі, що п'ють воду. 

Також вони зійшли з ними до шеолу, до побитих мечем, що сиділи, як його помічники, в його тіні серед народів. До кого став ти так подібний у славі та в великості серед еденських дерев? І будеш ти знижений з еденськими деревами до підземного краю, посеред необрізанців будеш лежати з пробитими мечем. 

 

Древо «пізнання добра і зла» ― це те, від чого скуштувала людина і пішла шляхом розумовим, замість того, щоб іти шляхом віри. Шлях цивілізації – це шлях каїнітів. Від них пішли вчені та військові, лікарі та металурги.., міста та їх системи. А також релігійний «дух Каїна» став головним ворогом Божих дітей і Самого Ісуса Христа в усі часи.

Ось істина, яка прихована в Писанні від очей мудрих і розумних і відкрита Його дітям.

Up