У 1933 році Вільяму Марріону Бранхаму було показано сім видінь,
що стосуються світових подій.
"Господь Ісус проговорив до мене і сказав, що наблизилося пришестя Господа, але перед пришестям Його мають відбутися сім важливих подій. Я їх усі записав, і того ранку я оголосив одкровення Господнє."
Книга "Виклад Семи Періодів Церкви", Лаодикійський період
Різкий стрибок науково-технічних досягнень
після Другої світової війни
"Четверте видіння показувало велике просування в науці, яке відбудеться після Другої світової війни. У видінні з'явилася пластикова машина з опуклим дахом, що біжить прекрасним шосе з телекеруванням, тож люди, які сиділи в машині, не керували кермом, а розважалися якоюсь грою."
Книга "Виклад Семи Періодів Церкви", Лаодикійський період
Науково-технічний прогрес
до початку Другої світової війни
Протягом чотирьох століть карета, запряжена кіньми, залишалася найпрестижнішим видом транспорту. Диліжанси (карета з гальмами, які везли щонайменше чотирьох коней) стали найвищою точкою колісної технології, але до середини дев'ятнадцятого століття їх витіснили парові машини (поїзди).
17 грудня 1903 року було здійснено перший у світі політ, під час якого літальний апарат Флаєр з людиною піднявся в повітря на тязі двигуна, пролетів уперед і здійснив посадку на місці з висотою, що дорівнює місцю зльоту.
Друга світова війна призвела до необхідності різкого збільшення темпів удосконалення літака і виробництва. Усі країни, залучені до війни, розробляли, модернізували і виробляли літаки та авіаційне озброєння, при цьому з'явилися нові типи літаків, наприклад, далекі бомбардувальники.
1885 року німецький винахідник Г. Даймлер, а 1886 року його співвітчизник К. Бенц виготовили і запатентували перші саморушні екіпажі з бензиновими двигунами.
1904 рік, російський інженер А. Н. Крилов винайшов першу механічну обчислювальну машину, що розв'язувала диференціальні рівняння (застосовувалася під час проєктування кораблів).
Науково-технічний прогрес
після Другої світової війни
Перший універсальний програмований комп'ютер у континентальній Європі був створений командою вчених під керівництвом Сергія Олексійовича Лебедєва з Київського інституту електротехніки СРСР, Україна. Мала електронна лічильна машина запрацювала в 1950 році. Комп'ютер LEO I почав працювати 1951 року і вперше у світі став регулярно використовуватися для рутинної офісної роботи.
1946 р. – поява перших радіотелефонів.
У 1957 р. в СРСР під керівництвом Сергія Корольова як засіб доставки ядерної зброї було створено першу у світі міжконтинентальну балістичну ракету Р-7, яку того самого року було використано для запуску першого у світі штучного супутника Землі. Так почалося застосування ракет для космічних польотів.
Поява мікропроцесорів призвела до розробки мікрокомп'ютерів – невеликих недорогих комп'ютерів, якими могли володіти невеликі компанії або окремі люди. Мікрокомп'ютери, представники четвертого покоління, перші з яких з'явилися в 1970-х, стали повсюдним явищем у 1980-х і пізніше.
6 березня 1983 року компанія Motorola випустила перший у світі комерційний портативний стільниковий телефон.
Завдяки сучасним технологіям, що вбудовуються в транспортні засоби, поява автономних машин на всіх або спеціальних шосе стає можливою. Дослідження для створення автономних транспортних засобів почалися 1977 року в лабораторії машинобудування Tsukuba в Японії. У Європі в 1980-ті роки стали експериментувати зі впровадженням відеоуправління в автомобіль і в США в 1990 роках стали експериментувати з автоматизованою системою автодоріг. На сьогоднішній день поява автомобілів з автоматизованою системою управління (без водія) і найрізноманітнішої форми, зокрема, яйцеподібної, стала можливою завдяки досягненням у галузі комп'ютерних технологій.
"Вперше представлений на "Міжнародній виставці споживчої електроніки-2015" у Лас-Вегасі новий люкс-седан Mercedes-Benz F 015 Luxury in Motion, оснащений системою автономного управління, заглядає в автомобільне післязавтра.
Повністю працездатний прототип Mercedes-Benz F 015 може пересуватися як за допомогою водія так і самостійно. Завдяки складному комплексу радарів і датчиків, цей автомобіль "бачить" розмітку, "читає" дорожні знаки і сигнали світлофора і здатний самостійно ухвалювати єдине правильне рішення в найскладнішій дорожній ситуації.
Інтер'єр Mercedes-Benz F 015 Luxury in Motion являє собою розкішну чотиримісну зону, де пасажири можуть розмовляти, працювати або відпочивати під час шляху. Для додаткової зручності кожне з крісел повертається на 30 градусів у бік виходу, при відкритті дверей.
– Ще два роки тому за допомогою концепту S500 Intelligent Drive ми довели, що автомобіль здатний пересуватися без допомоги людини, – заявив на презентації нової моделі виконавчий директор Daimler AG Дітер Цетше, – новий Mercedes-Benz F 015 Luxury in Motion – це наступний крок на шляху від стану "технічно можливий" до поняття "комерційно продуманий".
Інші пророцтва, висловлені через Вільяма Марріона Бранхама
Пророцтва, висловлені на зібраннях Вільяма Марріона Бранхама через різних людей
(іншими мовами)